КОНТРОЛЬНА РОБОТА
Малює світ поезія. Музика поетичного
слова
1.Милується хмарками,
купається у дзвоні, іде зворушений ліричний герой вірша:
а) ,,Бабунин дощ”
; б) ,,Гаї шумлять...” ;
в) ,,Садок вишневий коло хати...”
2. Укажіть жанр поезій
,,Садок вишневий коло хати”, ,,За сонцем хмаронька пливе...”:
а) інтимна
лірика; б) філософська лірика; в) пейзажна лірика.
3. Знайди рядок з
епітетами:
а) зіронька встає,
соловейко научати не дає;
б) маленькі діточки,
рожева хмара;
в) неначе ворог, мов
матері діти.
4. Що роблять дівчата,
повертаючись з роботи, у вірші ,,Садок вишневий коло хати...”?
а) танцюють; б) розмовляють; в) співають.
5. Який художній засіб
використовує Т.Шевченко в даному уривку?
За сонцем хмаронька
пливе,
Червоні поли
розстилає
І сонце спатоньки
зове...
а) метафора; б) епітет;
в) порівняння.
6. У поезії ,,Сама
собою річка ця тече” М. Вінграновського розповідається про :
а) річку в селі; б) річку в городі під кленом; в) річку Десну.
7-8. Установіть
відповідність.
Художні образи Назва вірша
1) туман сивий, рожева
пелена ; а) ,,Осінь — маляр із
палітрою
пишною” ;
2) ниви — приливи,
хмарки; б) ,,За сонцем
хмаронька пливе”
3) срібно — блакитне
повітря, в) ,,Гаї шумлять...”;
фарби рожеві, золоті; г) ,,Зірка”;
4) бульбохата,
стежка. д)
,,Бабунин дощ”.
9-10. У вірші
«Осінь – маляр із палітрою пишною…» Назвіть образи.
Зорові образи: палітра,_____________________________
_______________________________________
Слухові образи: сміється,_________________________
________________________________________________
11-12. Напишіть невеликий твір- роздум на тему «Чому природу треба берегти?» (4–5 речень).
Немає коментарів:
Дописати коментар