вівторок, 11 лютого 2025 р.

5- А Діагностувальна робота

                                                Діагностувальна робота.  5 клас

Вимова голосних і приголосних звуків. Чергування звуків.

Правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі-), без-


1.      Літеру Е треба писати на місці всіх пропусків у рядку

А л..л..ка, гр..міти;   Б віт..р, зд..рати;       В чов..н, м..довий;  

Г в..лосипед, з..ма.

2.      2.      Префікс з- треба писати у всіх словах рядка

А ..куштувати, ..міряти;      Б ..монтувати, ..вірити;      

В ..полохати, ..єднати;        Г ..різати, ..хилити.

4.      3.      Спрощення  не відбувається в слові

              А шіс..надцять;                     Б тиж..невий;     

                  В радіс..ний;             Г проїз..ний.

6.    4  Чергування приголосних можливе при зміні форми або при творенні нових слів у всіх словах рядка

А дорога, молоко;    Б кожух, мідь;           В мед, барліг;      

      Г муха, хвіст.

5.   Префікс с- треба писати у всіх словах рядка

А ..куштувати, ..міряти;                  Б ..монтувати, ..вірити;      

В ..полохати, ..фотографувати;      Г ..різати, ..хилити. 


6.      Спрощення   не  відбувається  в слові

А зап’яс..ний;                       Б захис..ний;             В щас..ливий;           Г корис..ний.

Прочитай текст. Виконай завдання 7, 8 до нього.

(1) Майже в усіх народів є улюблені рослини-символи. (2) У канадців, зкажімо, клен, а в українців – верба й калина. (3) Верба – одне з найулюбленіших дерев в народі. (4) Криниці переважно копали під вербою, бо вона природний фільтр усіляких домішок. 

7.      Порушено правила вживання прийменника у-в у реченні, позначеному цифрою

А 1;                Б 2;                 В 3;                 Г 4.

8.      Орфографічну помилку допущено   у слові

 1       А  улюблені         Б  зкажімо                 В усіляких                

9.    9  Утвори і запиши прикметники від слів     щастя,     тиждень 

Завдання 10, 11 мають на меті встановлення відповідності. До кожного рядка, позначеного цифрою, добери відповідник, позначений буквою 

1 10 Установи відповідність між словом та звуками, що чергуються в ньому при зміні форми чи творенні спільнокореневого слова


1 схопити

А [е] - [о]

2 коня

Б [о] - [а]

3 четверо

В [о] - [і]

4 пекти

Г [е] - [и]

 

Д [е] - [і]

11. 11 Установи відповідність між прийменником та словосполученням, у якому його слід уживати


1 з

А вийшли … школи

2 із

Б вареники … вишнями

3 зі

В …три години

4 зо

Г лист … Бразилії

1212. Прочитай, запиши, виправивши орфографічні помилки. 

Люблю, коли в вікно роскрите шумлять бежжурно дерева.


 

Немає коментарів:

Дописати коментар