Підсумкова робота. Виконуємо у контрольному зошиті. Завдання можна не переписувати. Роботу надсилаєте.
Тестування за творами І.Франка («Захар Беркут»), поетичною творчістю Т.Шевченка ,
А.Чайковського («За сестрою»)
І рівень (1,5 б. )
Виберіть правильний варіант відповіді:
1. Захара Беркута знали в окрузі не лише як мудреця, а і як:
а) мужнього воїна;
б) керівника громади;
в) цілителя;
г) зразкового сім’янина.
2.У вірші «Розрита могила» НЕМАЄ образу
А) степів
Б) могил
В) Дніпра
Г) калини
Увідповідніть героя / героїню повісті з його / її найяскравішою характеристикою.
Герой / героїня Характеристика
1 Бурунда-бегадир А хитрість
2 Захар Беркут Б мудрість
3 Тугар Вовк В жорстокість
4 Мирослава Г винахідливість
ІІ рівень (6 б.)
Продовжіть висловлювання:
1. «Він (Максим) радив тухольській громаді не спиняти монголів перед тісниною, але впустити їх у...».
2. Сторож при вході в тухольську долину символізував...
3. Тугар Вовк — батько ...
4. Рідне село Павлуся- це...
5. Брат Павлуся Петро був..
6. Хто продав Павлуся татарам?
ІІІ рівень (1,5 б.)
Встановіть відповідність між цитататою та твором, з якого її взято:
1. «Не дав мені Бог нічого, і хлинули сльози...» | А. «За сестрою». |
2. «Ті війни – се ганьба, а не заслуга». | Б. «Мені тринадцятий минало». |
3.«...виплакавшись, заспокоївся. Він сидів на татарській гарбі, підігнувши коліна під бороду, і замислився, що йому тепер робити...» | В. «Захар Беркут». |
ІV рівень 3 б.
Напишіть твір-мініатюру
1) «Сміливий вчинок Павлуся – зразок для наслідування» (за повістю А.Чайковського «За сестрою»).
Немає коментарів:
Дописати коментар